Friday, March 27, 2009

SIRI CERAMAH DATO' SERI ANWAR IBRAHIM
















Hari ini DATO' SERI ANWAR IBRAHIM berceramah di tiga tempat berasingan.Ceramah bermual sekitar jam 10 malam dan berakhir pada pukul 11.30 malam.Himpunan masyarakat cina di DEWAN LIP SIAN KHOR menjadi destinasi pertama ceramah DATO' SERI ANWAR IBRAHIM.Selepas itu beliau bertolak ke BILIK GERAKKAN PERHUBUNGAN MASYARAKAT CINA di SUNGAI LALANG sambutan cukup baik dari masyarakat setempat.

Dari BILIK GERAKKAN PERHUBUNGAN MASYARAKAT CINA terus bergerak ke BILIK GERAKKAN di TAMAN BANDAR BHARU,SUNGAI LALANG.Sambutan di BILIK GERAKKAN tersebut amat baik dengan kehadiran sekitar 400 orang.Tidak jauh dari situ rombongan DATO' SERI ANWAR IBRAHIM ke TAMAN LEMBAH PERMAI untuk bertemu pengundi di kawasan tersebut.

GAMBAR AKAN DI PAPARKAN SEBENTAR LAGI.

2 comments:

  1. Ni kann ceramah petualang.jadi tak ramai ikut,cuma 2 ke tiga ribu orang je.Yang tak petualang boleh kah kumpul sebanyak ini tanpa guna khidmat bas.

    ReplyDelete
  2. tak dinafikan adakalanya ada juga kesalahan DSAI yang dibuat beliau.. namun andai beliau tidak mengertak barisan2x kerajaan adakah mereka akan merasa selesa seperti dulu.. hanya duduk mengoyang kaki?.. tentu tidak.. maki hamun dan dendam kesumat beraja di hati kerna kesenangan mereka diganggu oleh DSAI demi menegakkan kebenaran dn mengangkat martabat dan juga maruah rakyat terutama golongan bawahan... syabas DSAI... SYABAS... dragonzone80

    ReplyDelete