Friday, March 20, 2009

CALON PKR N25 DUN BUKIT SELAMBAU







SEBENTAR TADI DATO' SERI ANWAR IBRAHIM MENGUMUMKAN MANIKUMAR SEBAGAI CALON PRK N 25 BUKIT SELAMBAU.PENGUMUMAN DI LAKUKAN DI BILIK GERAKKAN AMK KEDAH DI TAMAN DESA PERMAI,SUNGAI LALANG.

9 comments:

  1. Tarikh : 22 MAC 2009
    Masa : 4.00 Petang
    Tempat : Padang Awam Taman Bandar Baru , Sg. Lalang,
    Sungai Petani Kedah

    Bersama Pimpinan Pemuda Pakatan Rakyat

    1. YB Salahuddin Ayub- Ketua Pemuda PAS Pusat
    2. YBhg. Shamsul Iskandar Mat Akin - Ketua AMK
    3. YB Loke Siew Fook - Ketua Pemuda DAP

    ReplyDelete
  2. Pada : 23 Mac 2009
    Hari : Ahad
    Masa : 9.00 malam
    Tempat : Kampung Jerai Bukit Selambau

    Penceramah:
    1. YB Ustaz Izzat bin Shauki - Exco DPPNK/ADUN Bukit Lada
    2. Saudara Faris bin Musa - Timbalan Ketua AMK

    ReplyDelete
  3. tuan admin, tolong siarkan sikit biodata manikumar ni, tak kenai pun!

    ReplyDelete
  4. Betul kata sahabat tu..
    keluarkanlah dia punya biodata dan gambaq2 yg segak sikit bagi orang ramai kenai... perbanyakan gambaq manikumar nie sebab dari situ orang akan kenai muka dia camna...

    kalau boleh try la ambik gambaq guna youtube untuk ucapan aluan ka apa2 ka... baru nampak gempak blog nie...

    nie kan blog rasmi N25 kena bagi up to date laa

    nak lawan umno BN nie...
    buka kerja kecik anak....

    ReplyDelete
  5. Aku rasa tiada ketokohan yg di tampilkan oleh DSAI,Manikumar yg nama yg kurang menyengat dikalangan pengundi Bkt Selambau.Lebih baik aku pilih calon bebas yg beragama islam.

    ReplyDelete
  6. bangMat Bkt selambauMarch 21, 2009 at 11:08 PM

    sengat tak sengat hang tunggu la hari pengundian nanti...jangan hang kena sengat sudah....

    allo admin kasi letak la sama gambaq segak manikumar tuu nak buat poster internate banyak2 nie....

    ReplyDelete
  7. dulu kerusi Bkt Selambau milik org islam,nak dapat balik dr UMNO cukup susah kerana kouta dah bagi pd MIC,keadilan juga pun dah bagi kouta pd kaum india,jadi tiba lah masanya kita berubah dan ambil balik hak org melayu beragama islam.Yg penting dlm pilihanraya kecil ini adalah hak org melayu di Bkt Selambau.Di kedah,jika BN menang tak dapat memerintah,jika calon PR kalah,kerajaan negeri tak tergugat.Lebih baik kita pilih calon bebas beragama Islam.Yg penting adalah kerusi DUN Bkt Selambau wajib dikembalikan kpd tuan punya asal...LU PK LA SENDIRI...........Kita berjuang demi bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  8. Sudah 50 tahun kita merdeka, untuk dunia luar malaysia ini adalah satu negara yang berbilang kaum dan rakyat hidup aman dan damai, tapi yang sebenarnya tidak....memandangkan keadaan politik yang sungguh kecoh.....bila lagi kita ni nak bersatu sebagai RAKYAT MALAYSIA.Jangan campur aduk agama dan politik.

    Manusia semua sama saja...kita semua ini ciptaan tuhan yang maha kuasa....

    ReplyDelete
  9. gila punya pkr...
    geng munafik ahli neraka punya orang..

    ReplyDelete