Sunday, March 29, 2009

INI KERJA SIAPA?




Risalah ini di jumpai pagi tadi sebelum proses penamaan calon,ia di jumpai di bawah pondok PR yang berada di hadapan jalan utama masuk ke pusat penamaan calon.Ini serangan awal terhadap PAKATAN RAKYAT dan berniat jahat.Kerja siapakah ini?Risalah tersebut cuba meakutkan pengundi bukan MELAYU.Ini semua taktik kotor yang cuba menjatuhkan PAKATAN RAKYAT dan MEROSAKKAN persefahaman di kalangan parti yang berada di dalam PAKATAN RAKYAT.

4 comments:

  1. hangpa buat risalah tak betui kat orang takpa, bila orang buat benda yang sama kat hangpa nak marah...apa punya perangai???

    ReplyDelete
  2. Haru betui la PAKATAN RAKYAT ngok ni .. poster yang semua orang dok dapat selama ni kebanyakannya yang PAKATAN RAKYAT buat untuk menghina, menakut-nakutkan rakyat, membusukkan dan memfitnah BN ... tak apa pulak!? ... ini benar! Bukan main-main ... Memang geng PAS pun ada buat! Tian Chua pun buat super impose gambar Najib ... dan macam-macam lagi! Tak apa pulak! tak kritik pulak! ...

    Perangai PAS+DAP dan PKR ni memang munafiq betui!

    ReplyDelete
  3. Kami rakyat Bukit Selambau lebih faham dan mangli dengan benda-benda macam ni. Tidak cukup dengan media -media perdana, media -media letronik, blog-blog umnobend dan ceramah-ceramah politik di majlis-majlis peresmian oleh pimpinan mereka, risalah-risalah begini adalah aktiviti strategi perang saraf yang tidak asing lagi bagi jentera pilihan raya umnobend. Tolak tetap tolak.

    ReplyDelete
  4. Poster-poster yang di buat oleh Zamel and Geng ??????. OKB, hasil aktiviti talibarut, pacat dan lintah darat.

    ReplyDelete