Thursday, March 19, 2009

TUHAN MAHA KUASA

News terkini yang wak terima dari rakan blogger sebentar tadi menyatakan bahawa berlaku kemalangan teruk yang melibatkan 6 buah trak FRU dan 3 buah kenderaan Water Cannon Polis dimana difahamkan konvoi tersebut dalam perjalanan ke Bukit Gantang.

Sebuah kenderaan Water Cannon telah terbalik, dan beberapa anggota FRU dipercayai cedera.Dari sumber sohih yang wak terima pada jam 5.15pm terus di Bilik Media ke-2 ini, menyatakan bahawa konvoi yang terlibat itu adalah dalam perjalanan ke lokasi ceramah yang akan dihadiri oleh DSAI dan MB Perak yang sah iaitu YAB DS Nizar.

Walaubagaimanapun permit majlis ceramah itu tidak diluluskan oleh pihak Polis. Malah Polis juga telah memberi kata dua

SUMBER:ABO

5 comments:

  1. Inilah akibat nyer kalau kita buat benda benda haram .........

    ReplyDelete
  2. Perbuatan(KERJA) depa tu tak haram bang tapi hubungan subahat depa yang haram,itu yang tuhan turunkan bala pada depa.Lepas ni kalau depa tak serik dan bertaubat tak taulah apa akan terjadi lagi.SUBAHAT LAH KAMU DALAM KEBAIKAN JANGAN KAMU SUBAHAT DALAM KEMUNGKARAN.

    ReplyDelete
  3. salam..allah maha berkuasa..doa2 orang yang di zalimi tiada hijab..setiap musibah yang allah timpakan akan mengenai orang yang tak berdosa juga..yang membezakan antara yang berdosa dan yang tak berdosa ialah amalannya..

    ReplyDelete
  4. Inilah akibatnya kalau tak tau nak menghormati rumah Allah. Main sembur air asid dan melepaskan gas pemedih mata ke Masjid Negara semasa demo PPSMI 7 mac yang lalu.

    ReplyDelete
  5. sebaik-baik ganjaran adalah dari Allah dan seteruk-teruk hukuman juga dari Allah. Setiap kejadian ada hikmahnya yang hanya diketahuiNya, jika kita mahu melihat dari sudut yang baik maka baiklah persepsi kita tetapi jika melihat dari hati yang kotor maka kita menilik mengikut hati yang buta.....

    ReplyDelete