Sunday, March 15, 2009

PEKAN BUKIT SELAMBAU












Begitulah keadaan PEKAN BUKIT SELAMBAU yang sedang menanti pelancong politik dan petugas parti politik yang bertanding.Kawasan yang tidak jauh dari BANDAR SUNGAI PETANI semestinya akan menjadi tumpuan seluruh MALAYSIA.Selepas ini PEKAN BUKIT SELAMBAU akan di penuhi dengan poster calon dan bendera PKR dan BN.Sudah ada jalan yang di turap berhampiran MASJID BUKIT SELAMBAU.Mungkin itu bukan projek mee segera.Pelbagai isu akan di timbulkan oleh BARISAN NASIONAL agar PR tumpas.Ada kemungkinan akan ada aktiviti keluar parti dari PKR masuk UMNO.Mungkin kumpulan-kumpulan yang berhasrat untuk menjadi katak menunggu saat dan ketika untuk melompat.AMK KEDAH menyerang pekan BUKIT SELAMBAU melalui risalah yang di edarkan kepada orang ramai di PEKAN BUKIT SELAMBAU dan TAMAN CHEMPAKA.BARISAN NASIONAL mengetengahkan BEKAS ADUN LUNAS sebagai calon PRK BUKIT SELAMBAU,melalui track rekod semasa menjadi ADUN LUNAS S GANESAN ternyata gagal menjalankan tanggungjawab terutama kepada masyarakat india.



4 comments:

  1. Wanita Negeri Kedah turun padang untk PRK N25.Kami sentisa memberikan perhatian pada PRK N25.Wanita Kedah akan memaStikan Bukit Selambau milik kita...LAWAN TERUS LAWA.

    ReplyDelete
  2. Nampaknya UMNO gigit jari la, sebelum ni ramai orang UMNO dah pasang angan-angan nak bertanding kerusi ni,....tapi tut-tup najib umumkan calon MIC jugan frust menungging la.......

    ReplyDelete
  3. saya s/u amk bhg sembrong johor akan turut serta membantu amk kedah di sana untuk berkempen..
    amk johor akan menghantar skuad penggempur kita!
    jumpa disana

    ReplyDelete
  4. Jom kita jumpa di Bukit Selambau !

    Mejar Anuar seorang lagi calon BEBAS yang SAH BERTANDING di N25 Bukit Selambau! ...

    http://UndiMejarAnuar.blogspot.com

    SS

    ReplyDelete