Tuesday, March 24, 2009

MEE SEGERA


Projek mee segera semakin giat di jalankan.Sebelum ini mee segera giat di jalankan di PEKAN BUKIT SELAMBAU tetapi dalam keadaan sekarang penumpuan mee segera tertumpu di sekitar SUNGAI LALANG.Kini pendekatan menurap jalan berbeza dari PRK sebelum ini.Dahulu projek menurap jalan di adakan ketika kempen sedang berjalan namun kini projek menurapa jalan menukar strategi.
Apa pun rakyat BUKIT SELAMBAU bakal menerima jalan yang cantik dan tiada lubang lagi seperti dahulu.Sudah menjadi adat apabila adanya PRK,akan ada projek-projek segera kononnya untuk rakyat.TPM ada mengatakan bahawa mereka tidak akan melakukan projek mee segera,namun gambar di atas menunjukkan projek menurap jalan.Adakah itu bukan projek mee segera?

3 comments:

  1. bukan untuk rakyat tapi bagi memudahkan kereta-kereta Dato Dato Seri nak berkampong di N25 Bukit Selambau rasenye hotel2 di SP dan sekitar dah mula ditempah... 1.00 tengahari 28/03/09 habis mesyuarat agong 1.05 semua menuju ke Bukig Gantang, Bukit Selambau, dan Batang Ai... 29/03/09 penamaan calon serentak jalan kasik lawa OK... ni tentu tender tertutup untuk kroni...

    ReplyDelete
  2. atau guna khidmat Jabatan Pembangunan Persekutuan yg ditubuhkan khas di negeri-negeri bawah pentadbiran PR ohhhhhhhhhh XPDC KHIDMAT AWAM PERSEKUTUAN kalu KEDAH diPengerusikan oleh Dato Johari Baharom

    ReplyDelete
  3. ya memang bukan projek mee segera..ni semua projek berterusan sepanjang tahun kerajaan tetapi diberi tumpuan / disegerakan...untuk hangpa semua juga pi merempit.

    ReplyDelete