Tuesday, March 24, 2009

JUMLAH TANGKAPAN TERKINI

JUMLAH TANGKAPAN TERKINI SERAMAI 32 ORANG DARI SEMUA BANGSA.MEREKA DI JANGKA DI BEBASKAN LEWAT PAGI INI.

6 comments:

  1. mampus polis celaka ...siap kau BN ....kmi tidak akan undi bn lagi dah ... tobat

    ReplyDelete
  2. polis memang tak mengenal erti perikemanusian.. saya,rasdan dan zaki tak terlepas terkena air pedih dari water canon dan bom pemedih mata, memang memeritkan dan membuatkan saya batuk-batuk dan termuntah !!
    anjing-anjing belaan Najis Razak nie memang tak dapat dimaafkan. kesian kat kaum ibu dan anak-anak kecil yang yang turut merasai air pedih water canon dan bom pemedih mata dari FRU. Suasana tadi tak ubah macam askar israel serang orang palastin.. semua pengundi DUN Bukit Selambau menjadi saksi kejadian tadi. Gunakan undi anda !! buat pilihan yang bijak dan kita tumbangkan keegoan Najis Razak seorang pemimpin yang terpalit dengan pelbagai skandal moral dan akhlaknya..

    PM?? SAY NO !! TO NAJIS TUN RAZAK.

    LAWAN TETAP LAWAN
    MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH !!!

    ReplyDelete
  3. bagi yang belum bersama pkr ( atas pagar ) ... lihatlah sendiri bertapa biadapnya pemerintah yg tidak berhati perut, sanggup mencederakan anak2 kecil, wanita, warga emas yg tak berupaya. mahu kah anda ia terjadi kepada sanak saudara anda ? letak kan " titik " pada mereka.. marilah bersama2 pkr ... hentikan kerakusan mereka... kuburkan mereka.. reformasi

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, Peristiwa ganas yang berlaku di Ria Jaya malam tadi mempunyai hikmah yang tersendiri. Ramai diantara mereka yang masih diatas pagar dan ada diantara penyokong-penyokong umnob'end yang mulai sedar dan menyatakan hasrat untuk berubah dengan menyokong Pakatan Rakyat. Jarang-jarang kita melihat rakyat yang terdiri dari anak melayu, anak cina,anak India, terpaksa bermandikan air asid dari semburan water canon, kerana mahu menunjukkan sokongan terhadap Pakatan Rakyat. Ini merupakan suatu petanda baik buat masa depan rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  5. Petanda baik aras prk Bkt.selambau.Sah menang majority lebih besar.Aku sedih tetapi masa yang sama aku gembira semua rakyat bkt selambau telah bersatu menyatakan hasrat menyokong pakatan rakyat.

    ReplyDelete
  6. HARAP SEMUA PANGKAH PKR ANDA DAH LIHAT BETAPA ZALIMNYA UMNO/BN YG KURANG AJAR INI KITA SEMUA HARUS NAFIKAN KEDUDUKKAN NAJIB RAZAK DARI JADI PM.

    ReplyDelete