Tuesday, March 24, 2009

BUKTI BARISAN NASIONAL NAZAK

Bukti semakin jelas BARISAN NASIONAL SEMAKIN NAZAK.Pada malam kelmarin rakyat BUKIT SELAMBAU telah di mandikan dengan air asid secara percuma.Tanpa ada belas kasihan WATERCANON di halakan kepada orang ramai yang menghadiri ceramah.Kehadiran seramai 10 ribu orang betul-betul mengancam kedudukan BN untuk menang di BUKIT SELAMBAU.

Tanpa ada perbincangan atau amaran kepada orang ramai yang berada di tempat ceramah FRU terus melepaskan AIR ASID kepada orang ramai,selepas itu pula di lepaskan GAS PEMEDIH MATA sehinggakan masuk ke dalam kedai-kedai makan yang berhampiran.Bertempiaran orang mencari perlindungan,mujur jasa baik tuan kedai di kawasan tersebut memberi garam untuk meredakan kesakitan mata dan tekak kerana terhidu GAS PEMEDIH MATA.

BARISAN NASIONAL tidak dapat menerima kekalahan di KEDAH,maka rakyat yang di marahinya.Di dalam kekalutan mencari perlindungan,terdapat makcik-makcik tua yang tidak berdaya melarikan diri menyebabkan mereka hamir pengsan dan ada yang muntah.Rakyat di layan sebegini rupa tanpa ada belas kasihan.

Marilah kita sama-sama ranapkan BARISAN NASIONAL,SEMOGA PAKATAN RAKYAT MENANG HATRIK IAITU MENANG DI BUKIT SELAMBAU,BUKIT GANTANG DAN BATANG AI. www.hidupharapan.blogspot.com

4 comments:

  1. Polis telah bertindak dengan cara yang amat tidak profesional. Kami mengutuk sekeras-kerasnya tindakan ganas polis yang amat jijik ini.
    Rakyat pergi untuk dengar ceramah, bukannya untuk menimbulkan rusuhan.Kenapa perlu polis buat kacau? Nanti dah habis ceramah semua orang akan pulang dan tidak akan timbul apa-apa masalah. 'As simple as that'.Itupun tak reti berikirkah?

    ReplyDelete
  2. Mohd nasir said
    Pencemaran demokrasi makin berleluasa,dah tak mampu hadapi PR dengan cara SILMI mereka guna cara QUWWAH pula.
    Demokrasi diguna pakai bila memberi kemenangan kepada mereka bila tak memberi kemenangan buat mereka,demokrasi tak diguna pakai lagi.Inilah feel puak-puak Asabiah,samada diMalaysia atau dimana jua.

    ReplyDelete
  3. Semasa BERSIH rata-rata yang kena adalah Orang Melayu ... Kaum lain tak ambil kisah ... Bila HINDRAF yang kena pula hanyalah Orang India sahaja Orang lain tak terlibat ... TETAPI kali ini Yang Kena pancutan Air Asid dan Gas Pemedih mata adalah Rakyat malaysia ... dalam DUN Bukit Selambau ... Jumlah Kehadiran Orang India + Cina hampir menyamai jumlah kehadiran orang Melayu ... Maknanya 50 % Melayu dan 50 % bukan Melayu yang jadi saksi dan terkena pancutan tadi ... Yang pasti penolakkan TOTAL rakyat Malaysia amnya dan Bukit Selambau khsnys.... Selamat Tinggal BN , selamat Berkubur ..... talian hayat dah habis.

    ReplyDelete
  4. Apa pun keselamatan DSAI dan calon dikawal rapi oleh AMK NEGERI KEDAH syabas saya ucapkan pada semua amk negeri Kedah terutamanya dari BHG PADANG SERAI AMKnya amat kental dan kuat semamgat juang yg tinggi mereka dapat mengawal DSAI dgn baik.TAHNIAH KEPADA SEMUA AMK KEDAH YG KUAT DAN KENTAL JIWA MEREKA INI...

    ReplyDelete