Monday, March 16, 2009

TERKINI SUASANA PEKAN BUKIT SELAMBAU
















Beginilah keadaan jalan menuju ke pekan BUKIT SELAMBAU.Mungkin ini bukan projek mee segera tetapi mee yang jenis lain.Jalan sudah di turap dengan kemas hanya menanti petugas PARTI POLITIK BERKEMPEN DI BUKIT SELAMBAU.Sudah ada pondok polis didirikan di dalam PEKAN BUKIT SELAMBAU.Ini semestinya menjadi tanda tanya kehadiran pihak polis yang begitu awal.Jika di imbau apa yang berlaku di PRK KUALA TERENGGANU melihatkan kehadiran anggota POLIS yang luar biasa sehinggakan mencecah 10 ribu orang anggota.Adakah BUKIT SELAMBAU akan menerima nasib yang sama?menerima kehadiran ANGGOTA POLIS yang begitu ramai.

5 comments:

  1. Tu le untung pilihanraya kecil, minta-minta negeri aku pun ade le....dengau khabaunye Si Tuah dah nak mengamuk

    ReplyDelete
  2. Pengundi- pengundi 'jangan pandang belakang' terus pandang depan..tinggalkan bau busuk dan najis BN yang rasuah,samseng,perompak,menyalahgunakan kuasa,berkepentingan diri yang entah bila akan taubat.BN susah sikit nak tinggalkan budaya 'mee segera'.Jangan bimbang 'makanan segera' dalam pakej yang lebih besar akan datang.Cuma pengundi mesti bijak 'makan umpan sahaja..kail jangan sentuh'.Ayuh! Tewaskan BN.

    ReplyDelete
  3. BN akan pakai konsep mee segera kerana depa mana ada apa nak tunjuk pada rakyat..semuanya hampeh..

    ReplyDelete
  4. Melihat suasana begini .. teringat aku akan PRK Lunas dan Ijok ... heheheh BN ingat orang Bkt Selambau nih baodoh ???

    ReplyDelete
  5. PENDUDUK TAMAN CEMPAKA INDAH TAK AKAN DAPAT DIBERLI OLEH BN.KAMI NAK TUBUHKAN CAWANGAN PKR. DSAI BOLEH TURUN TAK?

    ReplyDelete