Thursday, March 19, 2009

ADAKAH SEMUA CALON BEBAS YANG MENAWARKAN DIRI AKAN BERTANDING?

Sehingga ke hari ini sudah ada 11 individu yang menawarkan diri untuk menjadi calon bebas.PERSOALANNYA SEKARANG ADAKAH KESEMUA MEREKA ITU AKAN BERTANDING?Di BUKIT SELAMBAU sudah ada dua bilik gerakkan calon bebas,satu mewakili G SARALA dan satu lagi mewakili FADHIL.Dalam pada masa yang sama seorang calon bebas telah melancarkan blog peribadi untuk berkempen.

Kebanjiran calon bebas ini susulan daripada kemenangan BEKAS ADUN BUKIT SELAMBAU (ARUMUGAM) ketika itu mewakili bebas pada PRU ke 12,mungkin ada pihak yang mencuba nasib untuk bertanding dan berharap memperolehi kejayaan seperti ARUMUGAM.Bekas ADUN BUKIT SELAMBAU tersebut menang pada PRU 12 kerana SPR telah menolak pencalonan SAIFUL IZHAM RAMLI dari PKR.Selepas itu ARUMUGAM telah di lantik EXCO KERAJAAN NEGERI KEDAH dan beliau menyertai PAKATAN RAKYAT.

Menurut satu sumber mengatakan bahawa sudah ada 7 individu telah melunaskan deposit pencalonan kepada SPR.Perkembangan yang terbaru ini akan menghangatkan lagi PRK N25 BUKIT

4 comments:

  1. Bukit Selambau mencatat sejarah..
    Ramai calon hilang wang deposit..
    Calon BN pertama mencipta sejarah hilang wang deposit..
    Calon PR pertama tewas selepas PRU ke 12..

    ReplyDelete
  2. keadaan PRU ke 12 dulu tak sama dgn PRK ni, dulu pasai dah tak ada pilihan dah,antara Be End dgn Bebas saja yg lawan so jadi kena pilih bebas la, tak kan nak pilih Be End kot, PRK ni calun favorite hanya Be End dgn PR saja, yg lain tu sori la, sama taraf dgn Tok Mun saja...

    ReplyDelete
  3. hmmm kita tunggu pula calon bebas berikutnya dengar kata Radhi Mat Lazim bekas PKR Baling yang dipecat dari PKR ... heheheh kita nak tengok ZAMIL IBRAHIM nak jadi apa kepada Radhi nih ... pencadang ? ...Penyokong ? Wakil Calon ? ... apa2 pun boleh MEN ooii ... Janji hang bayaq hutang aku ... lepas dapat upah dari Tok Det nanti ... jgn lupa MEN ... aku dah pokai nih .. hutang bila nak bayaq ????

    ReplyDelete
  4. Lagi ...Lagi ... ada lagi calon bebas tajaan geng 9 KB di bawah pimpinan Hamid Al kutty .... tunggu .. heheheh

    ReplyDelete