Saturday, April 4, 2009

UMNO GELABAH SEMUA DIA NAK UGUT

Umno dan BN semakin terdesak di Bkt. Selambau,Ini berikutan tindakan PDRM menahan dan menyoal siasat pemilik rumah yang membenarkan program PKR di jalanlkan di kediaman beliau di Laguna merbok.

Walau bagaimanapun pemilik rumah berkenaan dengan tegas mempertahankan pendiriannya membenarkan premis beliau digunakan oleh pihak PKR dalam kempen N25 Bkt Selambau.Mereka (UMNO) begitu terkejut melihat pendudukLaguna Merbuk memberi sambutan hebat program kempen PKR.

.Sekali lagi aktivis ini dengan pendirian tegas dan berani terus mara dengan lebih hebat lagi walaupun telah diugut.Pejuang Paktan Rakyat bukan pengecut macam pemuda UMNO yang hanya berani apabila ada polis di belakang sahaja. Kami pemuda pakatan sanggup berkorban apa sahaja asalkan BN tumbang

cokolatangin.

5 comments:

  1. Lawan tetap lawan. Kita sama sama humban dacing berkarat dalam tasik Dayang Bunting. Buat tukun ikan toman, kalau pun dia sudi membiak dalam tukun rasuah. He he he.

    ReplyDelete
  2. Sampai macam tu sekali?depa(orang umno)kata malaysia ni negara bebas.Bebas menyalah gunakan kuasa dan rasuah aku percaya.

    ReplyDelete
  3. ada la sekoq 2 puak ameno pi repot pasai ganggu ketenteraman awam konon, piiiirahh.. depa tak boleh dengaq la tu, sakit telinga...sakit hati.. pasai hujan pun org mai dengaq jugak..

    ReplyDelete
  4. tak pa Jo, lain kali kita buat besaq lagi.. panggil tik guru pulak..

    ReplyDelete
  5. ada kenderaan JSJ no. pendaftaran WRH 1317, & kenderaan persendirian buat intipan.. ke semua rumah di LRG BLM 3/15, 3/17 & kaw. sekitanya...
    ambil gambaq depa... nak baguih lagi harrrriii & laaaakuuuuu kepada depa... depa ni baruaaaaa UMNO

    ReplyDelete