Monday, April 6, 2009

BN MENGGANAS LAGI UNTUK MENGHALANG DEMOKRASI

Tengah hari semalam,sekumpulan petugas dari BIRO KEMASYRAKATAN PUSAT,di pimpin oleh YB GOBALAKRISNAN,telah mesauk ke kawsan TAMAN BANDAR BARU untuk merayu undi rumah ke rmah.Untuk menjalankan tugas ,kami berpecah kepada beberapa kumpulan kecil.Sejurus memulakn tugas saya dan dua teman lain ternampak dua BANNER merupakan menyerang peribadi KETUA UMUM parti kami,yang di gantung berhampiuran bilik gerakkan BARISAN NASIONAL.Tiada logo mana-man parti yang bertanding pada benner tersebut maka kami pun menanggalkannya.Belum sempat sempat menanggalkanbanner pertama ,kami di datangi lebih kurang 15 orang yang sebelum itu berada di bilik gerakkan BARISAN NASIONAL dan hampir ke semuanya memakai baju BARISAN NASIONAL.Mereka memaki kami dengan cara yang kasar dan melarang kami menanggalkan banner tersebut.Apabila kami katakan banner itu melanggar peraturan pilihanraya ,mereka mengatakan BANNER itu di pasang oleh UMNO,bukan mereka(MIC).Kami kemudian bergerak memasuki kawasan perumahan untuk merayu undi ,tapi di larang secara keras dan ganas oleh kumpulan itu.,yang mengatakan 'KAMU TIDAK BOLEH MASUK SINI,INI KAWASAN KAMI'MEREKA MENGUGUT KAMI,KALAU TERUS CUBA MASUK JUGA,MEREKA AKAN KETUK KEPALA KAMI DENGAN PARANG.

Begitulah sebahagian daripada kenyataan media yang di buat oleh ANIMAH FERER(MAJLIS IMPINAN TERTINGGI PKR)berkunjung ke TAMAN BANDA BARU.Mereka telah membuat laporan polis,tetapi dakwa ANIMAH FERER mengatakan pihak polis menyoal siasat dan mengambil gambar seolah-olah beliau yang bersalah.

1 comment:

  1. Begitulah cara samseng bekerja. Rampas jawatan orang, rampas tanah, ugut mengugut, suap mulut rakyat guna duit. Bukalah media arus perdana, yang jahat semua pembangkang, yang maksum mengalahkan Nabi semuanya BN. Aku tak berdaftar dengan mana-mana parti dan aku bukan penyokong sesiapa, tapi hati aku sikit pun tak ada pada BN.

    ReplyDelete