Friday, April 3, 2009

TERKINI


5 AKTIVIS HENDRAF TELAH DI BEBASKAN DARI ISA(INTERNEL SECURITY ACT) SEBENTAR TADI.JUMLAH YANG DI BEBASKAN ADALAH 13 ORANG TERMASUK 8 ANGGOTA JIM(JEMAAH ISLAMIAH MALAYSIA).SELEPAS ITU PERGANTUNGAN AKHBAR SUARAKEADILAN DAN HARAKAH DI TARIK BALIK.

3 comments:

  1. 2 jer tahanan Hindraf dibebaskan. Nama lain-lain tahanan sila jengok blog saya di
    rajasedaka.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. BN kini berada dalam keadaan terdesak. Mereka tahu majority kaum India tidak menyolong calon MIC. Untuk menggula-gulakan kaum India maka najib mula nak tunjuk bahawa beliau prihatin terhadap peimpin-pemimpin HIndraf.Walaubagaimanapun saya yakin kaum India tidak akan dapat diperdayakan oleh najib.

    ReplyDelete
  3. Akhirnya tuntutan rakyat kepada kerajaan supaya membebaskan tahanan ISA telah berjaya, inilah yang dikatakan kuasa rakyat dalam menentukan polisi kerajaan. Kalaupun kita sebagai penyokong pembangkang tetapi perjuangan untuk ketelusan masih didengari oleh kerajaan; maka benarlah demokrasi masih segar di negara ini. Kita semua dan keluarga tahanan ISA patut benar berterima kasih kepada PM Najib, yang segera membuat keputusan untuk membebaskan tahanan ISA selepas dilantik menjadi PM. Tak kiralah kalau pembebasan ini kebetulan tempoh berkempen pilihanraya kecil sedang rancak namun kepulangan tahanan ISA tanpa diduga ke pangkuan keluarga sememangnya amat dinantikan. Terima kasih kepada PM Najib yang mendengar rintihan rakyat.

    ReplyDelete